Torsdag

Publicerad 2015-01-01 22:01:16 i Life of Hannah,

Då ska vi se. Onsdag uppstigning kl 04, kl 06 idag & imorron kl 04. Weho! Faaast, hellre tidiga dagar än sena dagar. Men är sliten & dunder förkyld, en toarulle försvinner i ett naffs. Får bita ihop, jobba tre dagar på en vecka klarar väl vem som helst utan gnäll haha..
 
Gårdagen spenderades med jobb, matlagning & sen åt vi å åt å åt heeela kvällen. Vi gjorde hasselbackspotatis & oxfilé med himmelsksås, baguetter, baconsparris & sallad till middag. 
Sen kom Vixi & Sara över, vi lirade bingolotto som ett gäng härliga pensionärer! (funderar på å ta bingolottoprenumeration)
 
Vi var hemma då det var frasses första nyår så vi visste inte om han är rädd eller ej för smällarna, det gick bra fram till tolvslaget då han blev väldigt orolig och gömde sig under badkaret, lill hjärtat. 
 
Idag har jag jobbat, slänge i mig lunch när jag kom hem sen sov jag på soffan till ca 17. Vart hos mamma en sväng & nu väntar sängen. Väckarn ringer ju snart igen ;)
Blir en lugn dag på förskolan imorgon. 
 
 
Gonatt. 
 
en tavla jag köpte härom dagen, vi behöver verkligen något på väggarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela