Tisdag

Publicerad 2014-05-06 05:57:26 i Life of Hannah,

God morgon! 
Va ni är gulliga som fortfarande hänger kvar här, trots att jag är dålig på att uppdatera. Jag vill så gärrna göra det, men min dator funkar knappt samt att det suger med uppdateringar från mobil & ipaden.. 
 
Jag jobbar iaf halvtid nu, så har öppning idag & slutar 10.15, chiiiiill! Marcus är här, han är ledig t.o.m imorron. På torsdag drar jag & Sandra till stockholm å turistar fram till söndag & Marcus åker till Drottningholm för högvakt i 3 veckor. 
 
Sen åker vi till turkiet 1 juli också.
 
Det är mycket som har hänt sedan sist känns det som, eller mycket å mycket men endel. Plus att jag har börjat med en hemlig grej också, som jag fasat sååå mycket inför men äntligen tagit tag i och som faktiskt visade sig vara riktigt kul! Ni får veta längre fram.. :) 
 
Nu ska jag pussa på mitt hjärta innan jag hojjar iväg. Ha en fin dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela