Tisdag

Publicerad 2014-03-18 14:10:05 i Life of Hannah,

Jag har sån blogglust faktiskt, trots att det inte alls märks. Jag blir alltid bloggsugen mot våren & sommaren, då känns allt mycket enklare, jag är piggare & gladare. 
 
Problemet är dock att jag inte haft så mycket att skriva om. Marcus är borta i norge 2 veckor på jobb & jag är inne på min femte vecka på samma förskola, heltid! Thank god vad skönt det är! på mitt favvo ställe & goaste skitungarna ever & bästa personalen! 
De två kommande veckorna kommer jag dock endast jobba halvtid + nån dag heltid. 
 
Sen har jag slut på jobb för nu, vet endast att jag jobbar påsklovet. 
 
Annars händer inte så mycket just nu, söker lägenheter, promenerar med Maja och umgås med familjen.
 
Vädret är varmare & snart är all snö borta här i Luleå, så skönt! 
 
Hur har ni det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela