2013 del 2

Publicerad 2014-01-05 14:26:00 i Åren som gått..,

April: Jag & Jessica var i Risön, sminkade varandra med ögonbindel, Emelie fyllde 18 så vi drog på fest, ännu mer "lolthatsme" bilder, after work med jobbet & drog sedan till kalix igen för lite partaj, jag fick äntligen börja vikariera!! fest hos rainer, var massa på bio bl.a på The host & warm bodies, Vixi fyllde år, å mer risöhäng. (alla egobilder är från festtillfällen, hah.)
 
Maj: Äntligen kom månaden vi väntat på i 8 månader. Hängde mycket i risön & firade valborg med mina finaste, var jävligt blond, jobbade, träffade Marcus ♥, hängde i hamnen med Jessica & sara, njöt av värmen, vi for till Turkiet, drack massa drinkar, mådde dåligt, träffade de underbaraste umeåborna som blev våra extra familjer, x-tra mamma Maria fyllde år = vi firade henne, strandhäng. Helt klart årets bästa månad! 
 
Juni: fortfarande i turkiet, besökte grottor & världens mysigaste ställe på en flod - Dim cave. Vi skulle hem, sa hejdå till umeåborna & satte oss på flyget. Var lycklig, var med Marcus. 
Utsikt från grottorna
 
 

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2014-01-15 19:39:22

Ser att du skrivit om Risön och Kalix, är du från Kalix?? :) Jag har bott där i 3 år när jag gick gymnasiet och de senaste två åren har jag även jobbat där under sommrarna :D

Svar: Nej jag har bara vänner där, plus att min bästa väns mormor & morfar har stuga i Risön som vi brukar låna, så det är därför vi har hängt där mycket =) Åh va kul! Vart kommer du från annars då? Om du bara pluggade i Kalix =)
rosaacykel.blogg.se

Postat av: Mia Forsberg

Publicerad 2014-01-15 21:30:54

Aha okej ! :D Var bor du då? :) Jag kommer från en by utanför Haparanda men flyttade till Kalix för att gå gymnasiet och när jag var klar där flyttade jag till Umeå för att plugga socionom. Nu är jag ju färdigutbildad och ska i slutet av februari flytta till Borås :D

Svara gärna i min blogg, det är lättare då att se kommentaren :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela