2013 del 1

Publicerad 2014-01-03 12:47:00 i Åren som gått..,

Hakar på trenden med en sammanfattning av det år som gått, 2013. 
 
Januari: Väntade in turkietresan med min fina fru, jobbade inte speciellt mycket, for till IKEA, nötte Paradise hotel norge & farmen, lade upp massvis med "lolthatsme" bilder, jag saknade sommaren. Fotade egopics med maja, jag tog med mig Sara för att titta på Snövit musikalen, grillade på ormberget med fina vänner, hängde i älskade risön & tatuerade mig. 
 
Året började bra, jag kunde helt & hållet släppa taget å gå vidare. Jag hade bestämt mig för att 2013 skulle bli mitt år, det blev det! 
 
Februari: Kände mig apsnygg hela tiden, haha! Sminkade mig, hängde i raize the paradise, blev kär i tulpaner & fick vårkänslor. 
 
 
Mars: Började denna månaden i Risön med mina fina vänner, promenader på isen, mys & skratt. Väl hemma styrde vi upp en lokalfest tillsammans. Bowlade i kalix för att fira Ida som fyllde år. Skrev en bucketlist med min soulie, Lova fyllde 5, världsrekord för största LIKE tummen med människor. Ispromenader med Jessica. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela