happy!

Publicerad 2012-05-29 22:53:33 i Life of Hannah,

Håhåjaja, jag gick ut med Sara & Vixi en stund idag, i brist på annat. Snackade, pratade om studenten och annat skojsigt.
Far iväg imorron igen, till fredag antar jag, måste tillbaka då för jag ska till frissan & fixa håret, sen tillbaka igen kanske? Hope so!

Nu tänkte jag glo någon film, blev Djungel George igår & idag, men vet inte om det var den riktiga, den var helt knas. Nå väl, har ett par osedda på datorn men jag vill inte se dom ens. Vi seer ju!

Imorron blir det en lektion med Ellära, varför fattar jag inte. Vad ska vi på BF lära oss det för? Sen är det lunch för alla treor! Sen är jag helt jävla färdig! Woop..

Hihi. Gonatt

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2012-06-01 13:04:06

Djungel-George är ju klockren! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela