Kurerar mig..

Publicerad 2012-07-31 17:32:53 i Life of Hannah,

Jag har sjukt ont i mina öron. För det första var jag på vårdcentralen i onsdags (förra veckan ja), kollade min jävla hosta som inte vill ge sig. Visade sig att det kunde vara astma som har uppkommit sen jag var sjuk sist & det var i Mars. Då hade jag en hosta från helvetet som inte ville ge sig och medans jag var sjuk då har jag rökt och då har inte halsen hunnit "läka" och då har det i sin tur bildats någon form av astma.. Så fick iallafall utskrivet astmamedicin & hostmedicin.. 800 kr åt helvete där.. 
 
Under förra veckan fick jag ont i örat, först i ena och igår i även det andra. Har haft extremt ont sen i söndags, vaknar flera gånger under nätterna och kan knappt somna om. Igår fick jag även så fett lock för örat så jag fan är nästintill döv. Känns ju superkul! 
Var på vårdcentralen idag igen, kollade öronen, fick utspriven Kåvepenin(pencilin) & örondroppar. Då det visade sig att det var något infekterat eksem. (eksemen uppstod för ett par år sedan & har haft mycket problem med öronen när jag var yngre)
 
Så nu trycker jag i mig tabletter, tar hostmedicin, puffar astma medicin, nässpray ja tamefan allt.. Kul liv jag har! 
 
Bokade nyss tid för synundersökning, årskontrollen. Ska in till frisören imorron när jag och Jessica ändå är på stan och boka tid för klippning & slingning.Hoppas att de kan göra de innan helgen, innan lördag kväll iaf, vore asbra! Innan LK å allt.. Vilka ska på Luleåkalaset föresten? =D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela