Dan före dopparedan.

Publicerad 2014-12-23 10:06:44 i Life of Hannah,

God morgon! 
Hunnit slänga ihop en pepparkakscheesecake, dammsuga & skura. Det är sånt man hinner på morron när man har sovmorgon! Rätt skönt att ha gjort bort det, för ikväll har jag inte alls tid för det, slutar ju 17.30 sen är det ju Uppesittarkväll, så man får använda sin tid rätt. 
 
Börjar jobba om en timme, alltså 11, skönt! 
Fick ju en julklapp av bästa fröknarna på förskolan i fredags! 
 
Åså får vi en grym julklapp från städföretaget också, woho! 
 
Nä nu ska jag fortsätta med det jag gör så får vi höras sen! Puss 
 
Fick bli vita namnlappar istället, blev snyggare! 

Kommentarer

Postat av: Denise

Publicerad 2014-12-24 08:58:05

Vilka fina placeringskort!
och god jul! ♥

Svar: tack vad glad jag blir :) God jul lite i efterskott, god fortsättning till dig 😍
rosaacykel.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela