fantastisk dag..

Publicerad 2011-10-31 23:45:23 i Life of Hannah,

Jag har haft en trevlig dag! Med Johan, Robin + flickvän på besök.. Plus att jag varit med Sara i stortsett hela dagen. Har fikat kladdkaka & Operatårta, mummmmma!

Var iväg på Servir tidigare, en butik med typ all kökhjälp du behöver.. Allt från bakformar, redskap, sockerpasta till grytor. De har typ allt! Slösade dock 300 kr där.. Slänger upp bilder imorron..

Har bråkat med tvn nu på kvällen, den vill fan inte som jag vill. Nu ska jag istället se på Andra avenyn! =D

Kommentarer

Postat av: danten89

Publicerad 2011-11-01 00:44:26

Jaså?=)

Vad för comhem kort?

Det fungerar bara på en tv i hemmet, om ni inte har beställt för att det ska fungera på flera tv apparater? =P



Nöjd med måndagen va?^^



Kram

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-01 03:05:13

Åååååh den där kladdkakan såg ju ljuvlig ut!! <3



Du förresten. Skulle du vilja lämna en eller några kommentarer på inlägget här; http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/october/goodiebagfinal.html Det skulle göra min dag! Jag är nämligen med i en tävling där flesta kommentarer vinner!

Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring

Publicerad 2011-11-01 08:15:05

Oh mums!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-01 12:31:53

Tack så mycket!

Jag ska operera armen, den har varit bruten i 3 år.. Låter sjukt, men ingen har kunnat göra något åt min arm. Så nu skickar dom mig till akademiska sjukhuset :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-01 15:37:03

SV: Dansar street! :)



Kan du lämna en respons på min video jag har laddat upp? En halloween selca, första gången vi gör en så ^^



Tack!

Postat av: Anne

Publicerad 2011-11-01 17:34:13

Vad roligt och jättegott med tårta:D



Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela