regniga jävla lördag.

Publicerad 2012-06-30 16:28:08 i Life of Hannah,

Jag är så mätt så jag spricker & uttråkad på det! Wiie.. Nae. Det bara öser ner regn & så har de hållt på heeela dagen, sen blåser det som bara sjutton också, storm! Jag vill inte och tänker inte gå ut idag.

Fick besök igår, min gulliga moster, kusin & hans tjej. Mostern träffa jag väl för sisådär 1 år sedan, om de inte har varit hit till oss nått efter Turkiet förra året. Kusinen har jag inte träffat på minst 3 år. Så det var kul :)
De drog dock hem idag igen. Men allt är bättre än inget :)

Nu ska jag kolla klart en film jag började se igår, somnade visst med datorn. Vi hörs sen!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2012-07-13 11:28:05

Kul att träffa folk man inte har träffat på så lång tid :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela