29 februari 2012

Publicerad 2012-02-29 22:29:26 i Life of Hannah,

Jag tror jag har lite för mycket på gång i skallen nu. Jag velar fram & tillbaka med saker, är rädd för andra saker, osäker på en annan osv. Jag önskar jag visste hur man kopplar bort hjärnan & istället bara lyssna på vad hjärtat säger.. För det är det jag vill gå efter. Men hur?


Har iallafall haft en fin dag med Vixi, Sara & min syster. Var och jobbade två timmar på morgonen & sen drog jag med dom å käkade kinamat, gick på stan(visar grejerna imorron) & drog en sväng på dollar.. Nu ikväll har vi kollat film, Just my luck & en annan riktigt värdelös film. Fattar fortfarande inte ens vad den handlar om. Den var typ olagligt dålig!
Hittade lite småtjaffs på stan iallafall, nya bhar bland annat & världens finaste plånbok♥♥♥♥♥ Kärlek vid första ögonkastet typ!
Trots en hel del funderingar idag så är jag ändå sjukt nöjd med dagen & imorron kommer min kusin hit, alltid lika trevligt! Nu väntar sängen, har huvudvärk & är trött. Natti ♥


Kommentarer

Postat av: danten89

Publicerad 2012-03-01 00:03:52

Vad har du hanterat för funderingar under dagen? :(



Har du somnat än?=)



Jag har precis sett veckans Game Of Thrones =D



Kram

Postat av: danten89

Publicerad 2012-03-01 07:34:14

Den är väldigt lik, men skön.

Inte favoriten dock :)



Hur är det idag då?



Händer idag?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela