Fredag

Publicerad 2012-08-31 22:42:20 i Life of Hannah,

Gick superbra idag på förskolan! Min favvokille var superglad att jag var där. Det var verkligen, Hannah! Hannah! Hannah! Kom, kom, kom, osv.. Så fort jag gick iväg så han inte såg mig, VART ÄR HANNAH?!?! Plutt ♥
Fina men busiga barn & supertrevliga de som jobbade där. Men såklart var det en som åkte på magsjuka. Varför just idag, när jag var där? Men det är oberäkneligt, så är det ju alltid i början av terminerna, alla sjukdomar kommer.
Jag mår illa men håller tummarna.
 
Gick till Vixi efter att jag käkat, vi kollade senaste avsnittet av Awkward & lite Pretty little liars, som jag förövrigt måste tanka. Sen sov vi, haha. Eller mest jag. Sov till å från hela tiden när jag var där, slutade med att vi båda låg i säng å sov.
 
Ser ni Awkward föresten? Säsong två börjar ju nu, eller har nyss börjat på MTV. Har ni nu inte upptäckt att det finns på piratebay att tanka sedan länge så kan ni ju göra det. Så slipper ni vänta på tvn. Nya avsnitten kommer ut varje fredag på piratebay.. Tankatanka!
 
Nu ska jag kolla på Pan am & måla naglarna.. Hasta la vista!
 

Pirates of Lappurträsk på främmande farvatten.. eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela