svaren från frågestunden

Publicerad 2011-07-31 21:13:03 i Personligt,

Vad är ditt bästa skönhetstips?
- se till att vara utvilad, sov tillräckligt. Unna dig själv hemma spa dagar, peela & feela, ansiktsmask. Saker som inte hör vardagen till.
Vilken människa (död eller levande) hade du velat träffa?
- morfar eller farmor.

Vad lyssnar du på för musik?
- allt möjligt, mest rnb, hiphop =)
Har du någon förebild?
- Nej inte direkt, men finns folk jag kan inspireras av, Blondinbella är en av dom, en stark och och framgångsrik ung tjej! Och min mamma, för att hon alltid finns till och har klarat av att ta hand om oss fyra ensam under en längre tid.

Hur kommer det sig att du började blogga?
- Jag ville först bli storbloggare, men nu är det mest för att kunna ha något att kolla tillbaka på senare i livet, även lära känna nytt folk genom andra bloggare, inspireras och hitta nya saker!

Vilken är din favorit dag på året?
- min födelsedag varje år & julafton! Bara för att det är såååå mysigt!
Hur lång är du?
- 178 cm :)
Vad gör du helst en regnig dag?
- Är jag inte ute och blöter ner mig hänger jag vid datorn, bloggar, kollar film, tänder lite ljus & myser!

Vad är du mest nöjd över med dig själv?

- ytligt, mun & ögon. insidan, att jag är omtänksam, glad och snäll. För snäll många gånger. Kan säga ifrån när det behövs.

Vad är ditt drömyrke?

- Oj vad svårt, jag vet inte, typ Cake boss? ;)
Vem är din bästa vän?
- Du såklart Vixi & Sara.. (Lova & hugo ;))
Vart vill du flytta i framtiden?
- Söderut, Stockholm eller GBG eller så utomlands, typ Miami!

När ljög du senast?
- Oj jag vet inte, tror jag ljuger lite för ofta! ;)

Är det photoshop du använder till att runda av bilderna eller har du någon enkel mall?

- Nej jag använder mig av Picnik.com, enkelt & bra! Gratis dessutom!!

Hoppas ni är nöjda med svaren! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela