2014

Publicerad 2015-01-01 21:43:12 i Life of Hannah,

Beskriv året med tre ord.
- Glädje, kärlek & händelserikt
Bästa köpet?
- Resan till turkiet med Marcus & vår Frasse.
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
- John Legend - All of me, Albin - Din soldat, David Guetta - Lovers on the sun.
Vem har du umgåtts med mest?
-
Marcus, Sara & Sandra
Har du blivit bättre på något?
-
Att dela med mig & att faktiskt jobba. 
Vad var extra dåligt med året?
-
Att jag och jessica knappt har setts något, it breaks my heart.. :( saknar henne & allt vi har tsm.

Vad var extra bra?
-
Jag & Marcus fick äntligen en lägenhet, blev sambos, förlovade oss & köpte Frasse. ♥
Lärde du känna några nya människor?
-
Ärligt så tror jag ej det, vet inte? 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut?
-
Flyttade hemifrån
Gjorde någonting dig riktigt glad?
-
Lägenheten & när Marcus friade 
Vad var din största framgång på jobbet 2014?
-
Att jag har fått jobba mycket på bästa förskolan. 
Största framgång på det privata planet?
- Att jag har växt som människa. 
Vem saknade du?
- Jessica alla dar i veckan.
Har du haft ett förhållande under 2014?
- Ja självklart. 
Vart reste du under 2014?.
- Turkiet, Skövde & Stockholm.
Vad var din största tabbe 2014?
-
Att jag inte spenderat tid med jessicapersika. 
Vilka ser du som de största händelserna under året?
-
Flytten & att vi skaffat kisse samt att jag ska få bli faster (visserligen under 2015, men beskedet kom 2014.)
Vad tänker du göra annorlunda nästa år?
-
Leva livet som jag vill, inte på någon annans villkor & njuta. 
Tror du 2015 kommer bli lika bra?
-
Bättre!! 
Vad kommer du sakna från 2014?
- Sommaren.
Vad önskar du att du gjort mer?
- Varit med Jessica såklart & lev ut till max.
Vad spenderade du mest pengar på?
- Resa, Frasse, grejer till hemmet, hyra & mat haha. Kostar å flytta hemifrån.. 
Och så slutligen; dina planer inför 2015?
-
Jag ska lyssna mer på mig själv, ta hand om mig själv & resa lite i sverige & bli faster! Och bara vara och njuta av livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela