Sammanfattning 2013

Publicerad 2014-01-06 14:51:00 i Åren som gått..,

Sammanfattning 2013
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Bestämde mig för att bli vuxen & på allvar söka egen bostad. 
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga. 
3. Blev någon av dina vänner förälder i år? Ja, eller vän på avstånd skulle jag säga
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Finland & turkiet
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha 2014? Finns nog en del för att sluta cirkeln. 
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? 11 & 22 maj. Träffade Marcus & for till turkland med Jessica  
8. Vad var din största framgång 2013? Att jag har växt upp och på sätt & vis tagit tag i mig själv. 
9. Största misstaget? Ingenting
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyldning & något eländigt virus som gav mig pencilin osv.. 
11. Bästa köpet? Malm & hemnes byrån samt S4an.
12. Vad spenderade du mest pengar på? flytta hemifrån saker & turkiet resan. 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Att jag träffade Marcus. 
14. Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2013? Carolus rex skivan iaf! 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Struntat i andra. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?  Hjälp de som inte vill ha hjälp.
18. Hur tillbringade du julen?  Hemma hos Robin & Isabella med bådas släkt.
19. Blev du kär i år? Jajamen!
20. Hur många förhållanden? Mitt nuvarande. 
21. Favoritprogram på tv? Paradise hotel
22. Bästa boken du läste i år? Femtio nyanser (om jag nu läste den 2013.)
23. Största musikaliska upptäckten?  Eminem släppte feta låtar som tog mig med storm. 
24. Något du önskade dig och fick?:  Lycka
25. Något du önskade dig men inte fick?: en lägga, haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?  var med familjen
27. Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?  Nej jag är nöjd. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?  Förbättrad. 
29. Vad fick dig att må bra? Marcus
30. Vem saknade du? Ingen
31. De bästa nya människorna du träffade? Marcus
32. Årets sötaste? Lova & Tuva
33. Årets hetaste? Macke
34. Årets största kärlek? min kärlek till marcus
35. Årets besvikelse? Sååå nära att få en lägenhet, men nej. 
36. Årets bästa? från maj & framåt. 
37. Årets snällaste? Alla som jag har nära
38. Värsta dagen på året? Kan inte minnas någon
39. Årets största förlust? Finns ingen. 
40. Vad blir årets ny
års löften? Fokusera på mig själv, flytta & jobba 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela