Fredag

Publicerad 2014-01-17 16:46:00 i Life of Hannah,

Blev ledig idag också. Trist att va hemma ändå, tur marcus har varit här!
 
Idag har vi bara varit ute & fotat lite för att sedan åka till willys och handla lite, bland annat sista ingredienserna till imorron då jag ska fixa klart fikat som jag fått på beställning.
 
Jag passar på att sitta vid datorn medans Marcus bara skriker åt handbollen.. Vet inte vad jag ska ta mig till.. Bara jag som hatar att titta på sport? Så otroligt tråkigt.
Måste iväg att handla vaniljkräm till bullarna också.
 
Vad gör ni ikväll? Jag vet inte vad vi ska hitta på imorron. Är sugen på att flänga runt på affärer, vi får se!
 
 
 
å vad denna bilden är somrig.. Från Sköve, Karlsborg om jag inte minns fel.
Ge mig sommar, helst nyss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela