2013 del 3

Publicerad 2014-01-17 19:11:49 i Life of Hannah,

Juli: La upp bilder från Turkiet resan. Umgicks med Sara & Vixi, grillade å käkade chokladdoppade jordgubbar. Bakade regnbågscupcakes, vi åkte ner till Skövde jag & Marcus där jag fick träffa hans mamma & syster för första gången. Jag fick besöka Ullared, Liseberg & se mig runt i skövde och en picknick erfarenhet rikare - i en kohage!
Bloggade sjukt dåligt denna månaden. Men jag njöt av sommaren. Luleå hamnfestival, firade maja som fyllde 18, umgicks med Ida & Emelie också.
 
 
 


Augusti: Var hos pappa på kalas, bilbingo, fyllde 20, började jobba efter sommarledigheten, hade den bästa sommaren! Började pyssla också, jobb på hotellet nån helg, avslutningsmiddag för vår gamla arbetsledare,
 
 
September: Mitt första D.I.Y projektet är klart - stegen! Var med marcus, gick på lägenhetsvisningar, började nöta Skilda världar, var sjuk mycket & jobbade. Vi var i stenträsk med hela Hedström familjen några helger,
 

Lova käka massa blåbär i stenis, därav läpparna ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela