2 dagar..

Publicerad 2014-12-22 08:35:20 i Life of Hannah,

God morgon! Idag var jag uppe före tuppen, så går det med en katt som väcker en. 
 
Idag står julklappshandling på schemat, har gjort klart 4 st bara, så resten får bli idag, för imorron jobbar jag till 17.30 sedan ska vi på uppesittarkväll hos Robin & Isabella. Så imorron har jag ej tid. Men jag har någorlunda koll på vad jag ska köpa så det går nog fort. 
 
Annars så njuter jag bara av denna tid, julen kommer fort och är över i samma stund känns det som. Eller ja, man har åtminstone hela december på sig, men jag har varit så slut hela månaden att det inte är först nu jag har kunnat verkligen slappna av och njuta. Jag får iallafall vara ledig ett par dagar. 
 
I början av Januari så åker vi ner till Skövde & svärmor ett par dagar och vi tar med oss Frasse, hur det nu går. 
 
Nu ska jag fixa iordning mig. Ha en fin dag! :) 
 
känns som att vi har lite pynt i vår gran om man kollar på andras bilder. Men det får gärna inte bli för plottrigt enligt min mening. Sen har vi små koppriga/guldiga/glittriga pumlor med, som syns sämre på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela