Tisdag

Publicerad 2014-08-12 12:59:53 i Life of Hannah,

Katten sover på bordet och här sitter jag. Utan jobb idag med, Marcus jobbar på förfullt i pissvädret. 
 
Idag ska vi åka och hämta en köpmandisk jag hittat via köp & säljgrupp på facebook. 70 kr, dyrt va? ;) Sen ska den få sig en makeover och sedan pryda köket. Blir nog bra!! 
 
Har börjat spela The sims igen nu medans jag vart hemma, rätt kul faktiskt och bra tidsfördriv. Vad gör ni när ni har tråkigt? 
 
Tvättar gör jag också, för vi har köpt tvättmaskin! Om ni bara visste hur skönt det är att slippa gå ner till tvättstugan. Hittade en billig begagnad, fullt fungerande maskin, perfekt! Den funkar så länge den gör, sen får vi införskaffa en ny. 
 
Har beställt en födelsedagspresent från mamma också som förhoppningsvis kommer snart, som jaag velat ha en! (ni får se sen)
 
Och föressten, ska baka i veckan till min födelsedag, men vad?! Har knappt nå inspiration, kan ni hjälpa mig? :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela