Lördag

Publicerad 2013-02-23 07:13:23 i Life of Hannah,

Tror jag fick två jobbdagar denna vecka, en sa jag ju visserligen bort för att tanken var ju att jag skulle å grilla med min bror i onsdags men det sket sig.
 
Idag vankas det jobb, efteråt ska vi på kalas hos Robin & Isabella. Ikväll ska jag se melodifestivalen med Sara, om det blir som vi sa ;)
 
Igår bakade vi fortune cookies,eller ja försökte iallafall. Sen att dom inte blev perfekta är ju en annan femma. Första gången jag lyckas så det behöver inte vara felfritt.
 
Jag & mamma är ensamma hemma i helgen, gode skönt vill jag lova!
Nu ska jag iallafall gå å käka crossianter (eller hur det stavas.. ) & nutella! Namnam.
 
Ha en fin dag & godmorgon!
 
rosen jag fick av en hotellgäst på jobbet! :)
Jag & virran! Nyårsafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela