Klar med skolan!

Publicerad 2012-05-29 14:17:15 i Life of Hannah,

Nu är jag klar med alla jävla skoluppgifter! Känns så jävla skönt att jag inte vet vad jag ska ta mig till. 
Fick VG igår i Psykosocialtarbete, VG i Projektarbetet. Och så lite Godkänt här och där.. Dock ett S i en kurs. Men men.
Nöjd iallafall. Känns värt att jag stannade de här tre åren iallafall, hade ju höga planer på att hoppa av i 2an. Var så äckligt less.
Idag har vi planerat studentveckan, eller börjat lite smått iallafall. Blir nog bra! :)
Har förövrigt bara skola i morron, sen är vi "lediga" tills nästa fredag då det är studenten! Har ju bara våra egna aktiviteter nästa vecka, så ingen skola alltså! Sköönt!

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2012-06-01 13:02:15

Härligt! Jag minns min student, det var fina tider det. Kanonväder hade vi också. Hoppas ni får detsamma! :)



SV: Det låter fint! Hoppas det blir något stort av det, det är du värd! :)



Haha, så du är ursprunget till det uttrycket då? :)



Det låter härligt! Hoppas du/ni får en fin helg tillsammans :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela