feting ångest..

Publicerad 2012-03-29 22:04:52 i Life of Hannah,

Kollade mitt konto nyss för att jag skulle föra över pengar till mamma & vixi, åh vilken ångest jag får. Snart helt jävla luspank. Aldrig haft såhär lite pengar.. Åh kommer bli deprimerad av detta. Ska fan från & med nu lämna kortet & börsen hemma. Inte röra en jävla krona om det inte är akut.

Åh nu är jag på dåligt humör, men jag har bara mig själv och skylla.. Fast nej egentligen inte. Har ju lånat ut pengar som jag verkligen skulle behöva få tillbaka så jag inte är pank. Men aja!

Nu ska jag sova bort min ångest. Gonatt!

Kommentarer

Postat av: danten89

Publicerad 2012-03-29 22:58:44

Jag menar att man måste ha tex USK utbildning för att få högre lön osv? :P

Men inget som bekom dig?



Hur är det annars med dig då?=)



Påsken äger.

Kram

Postat av: Morgan

Publicerad 2012-03-29 23:43:39

Hej! :) Har precis skrivit ett inlägg om min sjukdom - Gå gärna in och läs och lär dig något som du kanske inte visste. Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela