en mil senare..

Publicerad 2012-06-28 22:15:49 i Life of Hannah,

Äntligen hemma och sittandes! Kan ju lova att det känns att man varit ute å gått idag. Vi räknade på ett ungefär, jag & Jessica och kom fram till att vi gått 1 mil idag. Hurtigt!

Lagade en tand hos tandläkaren. Tandläkaren stod å gned sin röv mot min arm. Det var inte uppskattat vill jag lova. Jag gick till Jessica och vi promenerade till stan.
Satte oss i Stadsparken och surrade. Blev uppraggade(heter det så?) av en utländsk man?!? 40+ minst. Inte mysigt.
Han tyckte att vi var snygga, tack för den iaf! Önskar jag kunde säga detsamma.. Not.

Vi tog bussen hem, jag käkade och sen mötte jag upp Jessica på bussen igen så drog vi till Ormberget och grillade lite. I brist på annat. Sen ides vi inte vara kvar å det var en timme tills bussen skulle gå så vi tänkte börja gå till nån annan busshållplats. Men det slutade med att vi gick till stan och tog bussen hem därifrån.

Nu är jag gode slut! Lite Paradise hotel danmark, en film och sen sova. Imorron ska jag sova ut, det lovar jag!
Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela