Turkiet, Incekum, Eftalia aqua

Publicerad 2011-05-18 00:39:13 i Life of Hannah,

Halloj där mitt i natten!! :) Klockan hemma i Sverige är väl vid 12 på natten nu, här är den just innan ett..
Nu har jag tid och internet till att blogga så nu blir det update lite oftare!

Flygresan gick bra, åkte buss ca 1,5 - 2 timmar, gick lite fortare än det skulle. Så vi var väl framme vid hotellet vid 05 någongång.. Blev dock gode less på incheckningen, tog väl ca 1 timme innan vi fick våra rum (rummen var inte klara + att ett var ostädat), så vi fick gå och käka där emellan, inte den bästa maten.. Men det gick ner.
Fick våra rum, trots att vi hade bett om att få nära varandra så fick typ alla utspritt, dock så är vi ju ett sällskap på 21 pers och det är fullbokat..

Just incheckningen var struligt men vi har fått kompensation för det, vad det är vet jag dock inte. Annars har allting funkat bra, maten är okej, super fint väder och så. Största nackdelen är väl att personalen är typ ny och inte så bra på engelska men de kan däremot tyska rätt bra.

Hotellområdet är superfint, vattenparken på ena sidan, andra sidan är det bara 2 olika pooler. Maten är alltid olika, iallafall varmrätterna. All inclusive där ALLT ingår.

Och nu till stranden som enligt mig duger. Visst att man läst massa skit om den, stenig, fullt med stooora myror osv.. Nej nej, jag tycker den är helt ok, där vart solstolarna är utställda är det inte mycket sten, just innan vattnet och i vattnet är det väl stenigt. Har dock inte badat ännu så vet inte om det är jätte stenigt i vattnet, men Lars, det ska jag ta reda på!! :)

Missnöjd är jag då inte, har lite förståelse då det är ett nytt hotell, det öppnades ju nu i April..
Nu när man kommit in i vart allting finns & hur det funkar och så, så är jag nöjd!


Bilder ska jag fixa imorron, är trött nu och internet lägger av titt som tätt..
Och Lars, är det nå mer du undrar över så är det bara att skriva! :)

Nattiiii! :-*

Kommentarer

Postat av: viktoria

Publicerad 2011-05-18 21:32:48

JAG SAKNAR DEJ KOM HEM NU :D <3 KRAM <3

Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Publicerad 2011-06-01 17:36:11

Jag tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg och även en dagens blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäl dig:)

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-06 14:54:07

Hej! Jag har med vart i turkiet på samma hotell kom hem den 26 maj. Jag tyckte hotellet var as nice lika så personalen spec de som underhöll på kvällen haha ;).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela