4 dagar kvar..

Publicerad 2011-05-11 13:03:34 i Life of Hannah,

Hej på er! Det är glest mellan inläggen, men uppdaterar då att jag känner att jag har något att berätta.
Vad har ni för er? Jag har nyss ätit lunch, sitter bara här vid datorn och väntar på att min bror ska höra av sig, vi ska in till stan och kolla runt.. Lite sådär sista minuten handling inför resan, om jag nu kommer på något som saknas.

Är förövrigt bebis sjuk som tusan!! Har busat med en söt liten tjej här på förmiddan, åååh!!
Jag vill med ha en bebis!

Senaste dagarna har spenderats i skolan och kvällarna med Vixi eller Hugo.. Nu vet ni! =D
Vi hörs när vi hörs :)


Kommentarer

Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

Publicerad 2011-05-14 10:20:13





NU ÄR TVÅ TÄVLINGAR IGÅNGDRAGNA PÅ BLOGGEN! ursäktar om detta ogillas



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/tavling-phax-swimwear.html

- vinn en exklusiv bikini ur Kenzas val av bikinis



* http://feliciaaulen.blogg.se/2011/may/vinn-resa-till-gran-canaria.html

-tävling där man kan vinna en resa till Gran Canaria i 4 dagar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela