de två senaste filmerna

Publicerad 2011-06-30 13:50:12 i Life of Hannah,

De två senaste dagarna när jag haft noll att göra har jag kollat film, först fick det bli Alla älskar Alice, en barn/ungdomsfilm som jag tror att många har sett när de var yngre. Fick nått ryck och blev sugen på att se den eftersom det var år sen senast. Grinade som en tok av någon anledning.. Tycker den är bra för att vara några år gammal. ett plus i kanten är ju Anastasios Soulis, mums!  Har ni sett Alla älskar Alice?

Igår kollade jag på Tretton/Thirteen, som många borde ha sett, iallafall tjejer! Älskar den filmen än och kommer så väl ihåg hur coola jag tyckte att tjejerna var och hur mycket jag ville vara som dom då jag kom in i tonåren och såg filmen första gången. Älskade Evie Zamora (Nikki Reed), galet snygg + att hon var ju skolans snyggaste och så ;) Tror även att filmen är en av anledningarna till att jag älskar tungpiercingar, det var från filmen jag ville ha min första!
Har ni sett Tretton? Vad tycker ni isåfall?


Kommentarer

Postat av: danten89

Publicerad 2011-06-30 14:26:58

Går det bra då?=)

Jag tvättade en maskin förut och dammsög av lite.

Nu ska jag bara ta det lugnt, innan det är dags för pannkakor ;)

Själv då?



Kram

Postat av: Yohanna

Publicerad 2011-06-30 14:57:35

Hejsan.



Nu har videon om hur man gör en fiskbensfläta kommit upp på bloggen, gå in och kolla vetja! :D



http://fireflybaby.blogg.se/2011/june/video-fiskbensflata-1.html

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-06-30 15:20:36

har för mig jag sett alla älskar alice, men vet inte :)



Haha ja nu har jag köpt en stor rosa väska! :)

Postat av: hanna ♥

Publicerad 2011-06-30 15:38:36

håller med :D

Postat av: hanna ♥

Publicerad 2011-06-30 15:39:20

vadå heter plättar? :o

Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-06-30 16:51:03

Sv: Haha det skulle du bra gärna villa veta :D

Postat av: MELI

Publicerad 2011-06-30 16:57:48

sv: Vad roligt att du är med och tävlar om ziperallen, lycka till sötnos :D

Postat av: hanna ♥

Publicerad 2011-06-30 17:36:44

och där jag bor, är plättar sånna här jättesmå som man gör fler i samma panna och pannkakor dom stora :D

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-06-30 17:49:14

oh ja absolut! och hur många har en knallrosa väska.. dne hittar man lätt när man flyger :)



mitt ex kommer skratta, för jag sa jag måste köpa en stor väska så jag får med mig allt, han bara såå mycket behöver du väl ändå inte.... märks han är kille....så han kommer skratta när han ser väskan.... :)



lade till dig på bloglovin :)

Postat av: danten89

Publicerad 2011-06-30 19:56:55

Pannkakorna blev jättegoda =)

Såna där som man steker i stekpannan^^

Det är pannkakor för mig, själv då?



Ja man måste vara flitig?^^



Jaså? Hur har du stått ut? :Å



Kram

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-06-30 20:23:44

haha ja ibland måste man använda hjärnan :)



ja så är det. Men jag tror han kommer uppskatta alla kläder jag kommer ha med mig samt köpa, för då har han lite och välja vad jag skall ha på mig så :)

Postat av: Kulan

Publicerad 2011-06-30 20:24:11

vad tycker du om transformers?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela