Kommentarer

Postat av: Dan Thor

Publicerad 2011-07-31 22:07:57

Kan tänka mig det ;)



Jaha, men det är bara att jobba emot blygheten?^^



Nej det har jag inte hört, och det tycker jag inte heller själv att jag är, fy :)



Du skulle fotat i deras lägenhet då?^^



Det är great :)

Själv?



Kram

Postat av: Dan Thor

Publicerad 2011-07-31 22:15:23

Jag röstade på nummer 2 =)



Är Hannah nöjd?^^

Postat av: Dan Thor

Publicerad 2011-08-01 00:08:48

Leder du röstningen?^^



Hoppas det, min kommer nog att bestå. Men jag står ju för det så =)



Frågade min mamma och hon tycker verkligen inte jag är lik honom, hon kunde inte se några likheter alls i utseendet, förutom att vi båda har glasisar då och då :)



Har du frågat dem? ^^



Jag ska se Life på svtplay, missade det förut :(

Dudå?



Kram

Postat av: Dan Thor

Publicerad 2011-08-01 00:41:24

Ja Life är en underbar naturdokumentärserie, riktigt maffiga bilder.

Gillar man att ta bilder, så tycker man att det är något riktigt grymt bra.

Kika in och kolla på svtplay du ;)



Jobb imorn igen?

Helgerna går fort va? :D



Du får gno i dina ögon, så ser du klart sen ;)

Haha.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela