scones & varmchoklad!

Publicerad 2011-08-31 20:36:57 i Life of Hannah,

Hej! Åh så trist jag har varit idag. Har varit i skolan, är sjuk nu också, typiskt! Härdade ut iallafall & stannade hela dagen & ska dit imorgon med, är inte dödligt sjukt än iaf.

Har inte orkat fixa iordning mitt rum, ser ut som en flyktingförläggning där inne typ, endast typ 3/4 möbler där inne, galet tomt! Men de blir bra sen ;)

Nu kollar jag True Talent & käkar nybakade scones som syrran gjort & varm choklad, mumma!! =)

Kommentarer

Postat av: danten89

Publicerad 2011-08-31 21:32:37

Gottans :)



Jag har sett Robinson och kollat True Talent efteråt :)

Perfekt när det är samtidigt, bra tv kvällar.



Ja kolla True Blood.

Så grym serie.

Fantastisk!



Japp jag är nöjd :P



Du får krya på dig då?



Haft en grym dag, dudå?



Jag har städat och dammsugat hela undervåningen och vart och veckohandlat :D

Dudå?



Kram

Postat av: Stina

Publicerad 2011-08-31 21:33:30

Sv: Precis :) längtar så jäävla mycket tills jag får barn så jag har lust att skaffa redan efter gymnasiet haha :) men kanske borde resa och jobba lite o sånt först.. Får ju se då! :D

Jag är 17 (född 94).

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-09-03 20:05:04

gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela